Zuid-Afrika-2014.reismee.nl

Einde verhalen?????

Zoals bekend in Afrika is het internet lang niet overal beschikbaar. Op Loskopdam hadden wij helemaal geen internet zodat ik mijn verhalen niet kon verzenden. Wel heb ik mijn verslagen op mijn laptop gemaakt. Gisteren zijn wij van Johannesburg naar George gevlogen. Prima vlucht gehad. Echter.... op het vliegveld van George pakte ik mij koffer van de band en consteerde een open gemaakt kofferslot. Daar heb ik toen geen aandacht aan geschonken. In ons huisje wilde ik mijn verslag van die dag maken en deed mijn koffer open en merkte dat mijn laptop en film camera waren verdwenen. Uit de koffer gestolen op het vliegveld van Johannesburg. De reisverslagen die ik had opgeslgen kan ik dus niet meer verzenden. Ook de opgeslagen foto's niet. Heel triest dat dit mij moet overkomen. Weg film, weg laptop. Gelukkig heb ik wel alle fotos nog op de camera's. Ik zal als ik daar tijd voor heb rechtstreekse verslagen op het reisblog typen. Dat kost mij nu teveel tijd. Jullie zijn nu op de hoogte. Ik heb op het politieburo vaan George aangifte gedaan. Daar 2 uur gezeten voor de verzekering.

Heel jammer.

Groeten van ons allemaal.

Reacties

Reacties

Henk

Gerben, wat een tegenslag. Hoop dat je de knop om kunt zetten en wel kunt genieten van het vervolg ! Henk

Steef Kroesbergen

Daar zit je niet op te wachten! Sterkte met deze teleurstelling. Helaas nu wat meer tijd in foto'maken inversteren. Als je nog verslagen maakt, laat dit niet ten koste gaan van de nog te genieten tijd in Zuid Africa.
H.gr. JuSt

Ton en Jolanda

Wat een hopeloze toestand.
Wij hopen dat er op de laptop geen andere belangrijke dingen stonden.
Verder nog een goede vakantie gewenst.

Groetjes Ton en Jolanda

Tom Stellingwerf

Wat een tegenvaller. Hopelijk kun je nog veel uit je herinneringen putten en die toch zoveel mogelijk op papier zetten. Jammer dat dit soort dingen toch altijd weer gebeuren.

Tineke en Kees

Het zit jullie zo niet mee.Je zult er goed de pest in hebben.Blijf toch maar de zonzijde zien en er komen wellicht weer betere berichten.

feikje

nou ja, het moet niet gekker worden, zeg. Uit een gesloten koffer met slot nog wel. Dat verwacht je niet .
Echt vervelend. Hopelijk lost het zich op via een verzekering.
Hoe was Loskopdam? De vorige keer zagen we weinig. Nu meer?

Groetjes
feikje

dick

Waardeloos... Kregen hier in Lemmer net ook van iemand bericht dat er gisteravond bij hen was ingebroken. Het maakt niet erg veel uit waar je zit. Blijf ons voorzien van foto's als je de kans krijgt. toch maar in de handbagage stoppen dit soort spullen?

Gerko

Dat is enorm balen zeg! Helaas is het niet meer terug te draaien. Accepteren en loslaten ;-)
Ik zou wel even wat wachtwoorden veranderen die mogelijk van jouw laptop te halen zijn.
Geniet van jullie mooie reis. De mooie herinneringen pakt niemand van jullie af :-)
Groetjes

Arthur&Gerdien&Elin

Leuk om jullie verhalen te lezen. Ik hoop geen nieuwe tegenslagen met gejatte sinaasappels en laptop.

Echt balen van de laptop!

Geniet maar van de rest van de reis,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!