Zuid-Afrika-2014.reismee.nl

Onze voorlaatste dag in Veenendaal

Het is inmiddels woensdag 8 oktober 2014. Gisteravond zijn wij nog even bij elkaar gekomen om alle details van onze reis door te nemen. Organisatorisch zijn er geen problemen. Financieel ook niet. Zowel Ernst als ik hebben voor de eerste dag de nodige Rands besteld bij het Grens Wissel Kantoor (GWK) op Schiphol. Die liggen klaar als wij op 9 oktober op Schiphol arriveren.

Vlastuin Tours uit Woudenberg brengt ons donderdagochtend heel vroegmet een busje naar Schiphol. Met Sandra van Vlastuin, dochter van onze buren Kees en Tineke Heij, is dit keurig geregeld. Wij hoeven nu geen familieleden lastig te vallen om ons naar Schiphol te brengen.Ook de terugreis van Schiphol naar Veenendaal wordt door Vlastuin Tours verzorgd.

Vanochtend om 05.30 uur opgestaan om online in te checken. De website van KLM werkte voor geen meter. Na een aantal vergeefse pogingen lukte het uiteindelijk om in te loggen. Daarna onzepersoonsgegevens ingevoerd en ingecheckt. De instapkaarten zijn per mail aan ons toegezonden.

Wij vliegen met een Boeing 777. Ter informatie:

• Boeing 777
  • De Boeing 777 is een serie van widebody verkeersvliegtuigen van de Amerikaanse vliegtuigfabrikant Boeing. Het vliegtuigmodel, dat tussen de 305 en 550 passagiers kan vervoeren, werd in 1995 in dienst genomen.

dick stellingwerf

Een hele goede vakantie toegewenst en natuurlijk een behouden terugkomst

Tineke en Kees Heij

Vanavond nog een borreltje bij ons en dan kan de reis morgen beginnen

Jan en jannie de Haas

Een avontuurlijke vakantie toegewenst en sla de braai niet over.
Ek denk dat dat de vakantie baaie goed zal zijn.

Henk & Henriek

He alle vier! Geniet van jullie reis

Tot over 4 1/2 week

H&H

Elly en Bram

Hallo Gerben en Cobie en Ernst en Corrie.
Leuk dat we jullie kunnen volgen. We zullen jullie blog nauwlettend volgen en wensen jullie een hele mooie reis. En kom veilig terug.

Hartelijke groet,

Elly en Bram

Ton en Jolanda

Hallo,
Leuk om jullie reis op deze manier te volgen.
Wij wensen jullie veel plezier, een goede reis en een behouden thuiskomst.
Groetjes
Ton en Jolanda

feikje en jw

Lieve Gerben en Cobie

Heel goede reis toegewenst. Leuk dat we mee mogen leven met deze site. We gaan jullie zeker volgen.

Feikje en Jw